FAVORITER FRÅN GRANNGÅRDEN.SE

Sponsrat inlägg i samarbete med Granngården

På Granngården.se kan man hitta allt som man kan tänkas behöva som ryttare & hästägare. Foder, produkter till hagar, paddocks, stallet, utrustning till både häst & ryttare med tillbehör. I samarbete med Granngården.se ska jag visa er några utav mina favoriter från deras stora sortiment för ryttare!

På Granngården.se hittar ni ett av mina favoritmärken när det kommer till ridbyxor, nämligen Harcour. Detta är modellen Jalisca. Bland de skönaste ridbyxor jag någonsin haft! Använder mina både på tävling och träning. Tyget är vattenavisande, tål tvättar bra och är stretchigt utan att bli slappt. Jag har haft mina länge nu och de ser fortfarande som nya ut. Väldigt prisvärda ridbyxor! Ger superbra grepp i sadeln då de är knäskodda med silicon. Ni hittar dessa och alla andra ridbyxor här.

En annan stor favorit är hjälmarna från Charles Owen. Jag blev så nöjd när jag köpte min första hjälm från det märket att min nästa blev ännu en från samma märke. På Granngården.se hittar ni bland annat modellen Wellington Classic vilket måste vara bland de snyggaste och mest tidlösa hjälmarna någonsin. Här hittar ni samtliga ridhjälmar hos Granngården. Det bästa av allt är att alla hjälmar är godkända enligt VG1-märkningen!
 
Och till sist måste jag tipsa er om att Granngården.se såklart har flera säkerhetsvästar i sortimentet. Ni hittar dem här tillsammans med tips & råd för bästa inpassning. Ni som följer mig vet att jag tävlar med säkerhetsväst även om jag nu är gammal nog att välja själv. Säkerhetsväst är verkligen en toppengrej och idag finns det många bekväma som inte alls är i vägen när du rider. Även om jag inte alltid rider med säkerhetsväst hemma är det en bra sak att ha i stallet speciellt för mig som rider mycket unghästar/ponnyer där risken för oanade skutt eller missförstånd kan vara större. Precis som med hjälmarna så är västarna godkända efter de senaste säkerhetskraven.

Kommentera här: