YOU CAN NEVER BE OVERDRESSED OR OVEREDUCATED

💖SPOOKS CLASSIC RED💖 Jag har köpt en ny kavaj! Älskar ju min gamla marinblĂ„ frĂ„n Kingsland men den börjar bli sliten, bĂ€st att ha nĂ„got mer att variera med😉 Denna gĂ„ng blev det en röd kavaj frĂ„n Spooks! Första gĂ„ngen jag kör pĂ„ fĂ€rg men en röd kavaj Ă€r ju alltid tidslöst & klassiskt!
 
BestÀllde den för ca tvÄ veckor sedan och hoppades pÄ det bÀsta. Det Àr ju alltid lite klurigt med storleken men den passade perfekt. Ska bli sÄ roligt att iniviga den pÄ riktigt!
 
 
Föredrar ni vita eller beiga ridbyxor till? Beiga ridbyxor + bruna stövlar pÄ den tvÄ översta bilderna och vita ridbyxor + svarta ridstövlar pÄ resterande!

Kommentarer:


Elin Carlsson:

Åh, sĂ„ fin kavajâŁïžDe vita byxorna hade nog jag valt, en bra kombination đŸ€—

Svar: Tack 😍 Okey, ja tror jag hĂ„ller med đŸ€—đŸ€—
Ellen

skriven


Kommentera hÀr: