COUNTDOWN

Hello! Ytterligare en varm sommardag har passerat. Midsommar är på ingång och om ynka 10 dagar flyger jag till USA. Så hypad, excited & nervösrädd på samma gång. Sitter i skrivande stund och tidsinställer inlägg medans jag är borta. Har tidsinställt 6 stycken inlägg än så länge...Jag har dock förhoppningen att jag ska kunna fixa några till.
 
Idag har jag tömkört Linus samt hoppat Dolly. Blev lite skrikigt här hemma när jag tömkörde eftersom att Palle är hemma. De är ju inte vana vid att det är någon häst här hemma nu när de alla har gått i sommarhagen en bit iväg. Palle är ju hemma nu när när läkningen i ögat är som mest intensiv och behandlingen sker 5 gånger om dagen. 
 
Dolly & jag hoppade exakt samma bana som vi gjorde förra gången. Det gick lite sämre denna gången (fast ändå väldigt bra), det var tur att vi filmade förra gången, hehe. För er som missat eller vill se igen så kan ni läsa & se film från förra ridpasset med Dolly HÄÄR.
 
Morgondagen kommer att se ut ungefär som denna dag, relativt lugn. Kanske ska Palles ridas lite lätt eller longeras. Linus ska också motioneras. Städjobb står också på schemat. Allra först ska dock Diva ridas, förhoppningsvis kommer jag att fräsch film/bilder att bjuda på efter det. 
 
Jag & Sebbe tog en tupplur i solen tidigare idag.

Kommentera här: