I FARTEN

Gokväll!!
 
Jag ska snart åka och grilla med flera utav våra grannar men innan jag drar måste jag uppdatera lite här. Det har varit full fart idag. Först upp tidigt för att åka på återbesök med Palles öga. Det såg mycket bra ut och nu trappar vi ned på dropparna och sedan är det förhoppningsvis bara att köra igen. Att han kommer få problem igen är givet men förhoppningsvis kanske det dröjer ett lite längre tag denna gång.
 
Efter dagens "lilla" tripp till Skara red jag Diva + Dodo. Kändes mycket bra med båda. Diva har verkligen börjat visa mer kvaliteer men är fortfarande lite yvig och det spricker lite här & var men jag hoppas verkligen att vi kan sätta det sista kvalet i Holaveden på söndag. Det vore så kul. 
 
Efter ridningen åkte jag in till stan och köpte lite smått & gott inför flygresan till USA. En Otovent, tuggummi och liknande. Har vätska bakom öronen och det måste bort annars kommer det att bli hemskt. Ska verkligen försöka att göra flygningen så behaglig som möjligt. Iiih är så pepp men samtidigt så nervös, det närmar sig med stormsteg! 
 
Btw, inte bara Diva som tävlar i helgen utan det är tävling imorgon också. Jag & Merry ska hoppa LC+5 (95 cm) i Aneby. Ska bli roligt, han kändes så himla fin på Pay and Jumpen sist!
 

Kommentera här: