TISDAG!

Godmorgon!
 
Inatt har jag sovit hos Zacke men om en stund ska jag hem till mig. Ska droppa Palles öga, han behandlas 5 gånger om dagen (!). Utöver det ska jag ta hem Linus och longera/tömköra honom lite, jag är ensam och jag behöver mammas hjälp för att rida. Ibland blir jag stressad över att jag & mamma har så lite ledig tid ihop. Vill att vi ska hinna med Linus mer så att vi kommer igång ännu mer med ridningen, red åtminstone några varv i söndags och hoppas kunna rida igen på torsdag.
 
Utöver detta så ska jag åka och rida Dodo, och ikväll har vi några gäster som kommer på besök. Så kanske ingen superspännande dag, men den kan nog bli riktigt trevlig. En sak ska faktiskt bli lite spännande dock. Ska nämligen  hämta ut ett paket nu innan jag åker hem, hihi. Jag hoppas att det jag beställt passar, i sådana fall tar jag bilder och visar sedan i ett tidsinställt inlägg när jag är i USA.
 
Önskar er alla en underbar dag. 
 
Förra veckans ridpass på Dodo! Visst är han duktig?

Kommentera här: