DAGENS TÄVLING - MERRY

 
Idag har alltså Merry startat första tävlingen för året och dessutom var det debut i LA. Vi var 0.5 procent från ett kval till ungponnychampionatet, lite surt men det känns som att vi har ett bra utgångsläge inför kommande starter. Han har ju bara fyra dressytävlingar i ryggen sedan innan och med mer träning & lite mer avslappning så tror jag att det kommer att gå som en dans! Vi hade en rejäl miss med ett byte i den förvända galoppen idag men annars gjorde vi resten av programmet ungefär som förväntat. Snart så😀
 
Ska visa er några små klipp också, när datorn sammarbetar! Nu ska jag byta om och sätta mig i soffan med min tävlingsdagbok. Förhoppningsvis återkommer jag här snart med en liten glimt av hur vi såg ut idag!

Kommentarer:


Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så spännande med debuten! :D

skriven


Ellinor Hedberg:

Gud vilken liten sötnos!

Svar: Visst är det! :D
Ellen

skriven


Kommentera här: