MORNIN!

Freeeeedag!😀 Hur gött? Jag börjar 09.30 idag vilket betydde sovmorgon. Helt underbart! Nu ska jag sĂ€tta mig framför TV:n och Ă€ta frukost. HĂ€starna har jag nyss slĂ€ppt ut. SĂ„ himla hĂ€rligt att starta dagen sĂ„! 

Idag blir det chiapudding till frukost!

Förresten, dressyrtrĂ€ningen igĂ„r gick jĂ€ttebra. Palle kĂ€mpade pĂ„ riktigt bra & jag medđŸ’Ș Vi Ă€r pĂ„ G! Han har sina nackdelar som gör honom klurig men samtidigt hĂ€rliga kvaliteer som gör det extra roligt att trĂ€na.
 
Planen för dagen Ă€r först & frĂ€mst jobb. Sedan aktivering utav Linus, Palle vilar eller rids ut antingen av mig eller mamma. Och sedan blir det fredagsmys för hela slanten! Morgondagen bjuder bland annat pĂ„ tĂ€vling men inte förens eftermiddag/kvĂ€ll😊 SĂ„ jag fĂ„r ser om jag sĂ€tter igĂ„ng med förberedelserna idag eller om jag gör det imorgon!
 
Hoppas ni fĂ„r en superbra fredag & helg💓

Kommentera hÀr: