BRA AVSLUT PÅ DENNA LÅNGHELG

Gokväll på er! Jag hoppas att ni har haft en bra långhelg. Jag har haft det super och hunnit med mycket roligt. Lite snopet att det inte blev någon tävling idag, men förhoppningsvis kan vi se fram emot andra tävlingar istället. 
 
Linus var en stjärna idag igen och idag red jag lite på honom i skritt. Lika avslappnad idag igen så nu är vi verkligen något på spåren. Hoppas verkligen att det fortsätter så.
 
 
Efter dagens "ridpass" på Linus idag så kollade jag på när min lillasyster spelade fotbollsmatch och sedan begav jag mig till Zacke. Vi åkte på en liten utflykt till Askeryds Stenbrott. Vi har bestämt att göra sådant oftare. Jag har till skillnad från Zacke varit på väääldigt många "utflyktsställen" i närheten men det är ju bara roligt att åka dit igen. 
 
 
Jag ska strax gå och lägga mig nu. Har vikariejobb hela kommande vecka, städjobb, hästarna samt förhoppningsvis tävling gånger två så det gäller att ladda upp. Tänkte läsa lite innan jag ska sova också, alltid gillat att läsa. Dock blir det bara biografier/memoarer eller fakta nu för tiden.

Kommentarer:


Selma Åhlström:

Låter som en härlig dag!

skriven


Kommentera här: