NY BIKINI & USA

Längtar verkligen till USA nu. Ska bli så kul att åka dit med min kusin Zandra. På fredag ska vi ha ett litet möte igen. Prata om resan samt beställa tågbiljetter ner till Kastrup😀


Idag kom dessutom min nya bikini på posten, den passade perfekt! Så nu känns det som att jag har allt inför resan. Är väl egentligen bara en adapter jag måste leta reda på/köpa samt solskyddsfaktor om jag smidigt kan få med det. Beror lite på reglerna för vätskor...

Med andra ord känner jag mig rätt redo. Bara 1,5 månad kvar nu. Sjukt! 


Kommentarer:


Malin Westergren:

Åh vad kul att åka till USA! :D Solskyddsfaktor får du ha med dig så länge du stoppar det i din stora resväska som checkas in. Inte i handbagaget! Är flaskan liten, upp till 100ml har jag för mig, så går det bra att ta med i handbagaget men så fort den innehåller mer än 100ml så får den åka i stora väskan :D Ha det bäst! :D

Svar: Ja det är väl något sådant! Tack :D
Ellen

skriven


Zandra:

Jag längtar ihjäl mig!! Är så glad att du ville hänga på 😁😁😁

Svar: 😀😀😀😀😀😀
Ellen

skriven


Josefin Nilsson:

Åh vad kul! Var är det du ska åka i USA? :)

Svar: Georgia/Florida :)
Ellen

skriven


Erika:

Så kul att åka till Usa! Förstår verkligen att du längtar :D

Svar: Ja :D
Ellen

skriven


Kommentera här: