NY PLAYSUIT & NYTT BETT

 
Idag kom äntligen plagget jag beställde från Nelly! Passade bra, tror jag kommer använda den flitigt i sommar. Och som grädde på moset kom även ett bett jag köpt begagnat i en Facebook-grupp för några dagar sedan. Ett Sprenger Novo Contact. Kunde inte låta bli när jag kunde få det för ett så bra pris! Ska bli spännande att testa.
 
Efter jobbet idag gick jag ner med Linus från sommarhagen och longerade honom lite över små (läskiga) hinder hemma på banan. Hade först tänkt att hänga på honom men det blåste, haglade och var riktigt busväder så jag hoppade över det.
 
Senare eftermiddag red jag Dodo och han var SUPERFIN. No words needed. Vi är något på spåren säger jag bara. Så spännande att rida honom just nu. Vi hittar mer & mer rätt.
 
Nu ska jag leta upp en dokumentär eller något annat kul att titta på och bara chilla. Senare i kväll åker jag till Z för att sova där. Imorgon blir det lite paus från hästarna. Ska jobba och sedan bär det av till mormor & morfar för att klippa oss. Det bestämdes idag och det är verkligen välbehövligt!
 
Hoppas att ni har haft en bra dag fina ni. Har lite tidinställda inlägg som dyker upp här så kika in snart igen vettja!

Kommentera här: