⭐:OR TILL SAMTLIGA!

Ridit på Merry, Diva & Linus idag. Och alla tre var SÅ duktiga❤️ 

Merry var först ut. Red honom på hackamoret och vi hoppade för första gången på länge och vad ska man säga, jag är nykär!! Nästan glömt bort hur underbar han brukade kännas innan allt började strula...med hackamoret var han tillbaka idag, och det kändes inte alls som att vi inte hoppat på dryga halvåret! Fick en helt underbar känsla. 
 
Diva briljerade även hon. Gjorde superbra galoppfattningar som vanligt men även riktigt bra övergångar från galopp till skritt. Dessutom gjorde hon sina första RIKTIGA längningar i trav idag. Ni vet när det börjar bli sådär tjusigt!
 
Linus var sist ut. Gick hem med honom från sommarhagen. Fixade i ordning honom, longerade och presenterade honom även för grannens robotgräsklippare som syns väl från våran ridbana. Nemas problemas! Hängde lite på honom och sedan satt jag upp på riktigt. Satt där en liten stund och sedan hoppade jag av igen. Kunde inte gått bättre.
 
Jag & Merry förra året.
 
När jag hade gått tillbaka med Linus så tog jag hem Palle. Han får sova hemma inatt för att vila upp sig inför morgondagens tävling. Ska packa & fixa iordning inför det i kväll tänkte jag. Nu måste jag duscha och byta om, jag & Zacke ska ut och äta😀
 

Kommentera här: