DET HAR FYLLT PÅ

Som vanligt tar planering utav dagarna form lite eftersom. Nu har det fyllt på ordentligt! Är nu bokad på jobb imorgon + städjobb. Eventuellt ska jag även rida Dodo. Oavsett så kommer jag att rida honom på torsdag också! 
 
På onsdag kommer hovslagaren (yäääy), går det som det ska så kan jag rida Palle efter det! Så på onsdag står förhoppningsvis Palle på schemat och så Diva, Melker & Pärlan. 
 
På torsdag står (förhoppningsvis) Palle på schemat och så Dodo. Tänkte sedan sova hos Z mellan tors-fredag. Sedan blir det Göteborg fre-lör och så tänkte jag att jag sover hos Z igen mellan lör-sön. På söndag står Dolly & Palle på schemat. Hängde ni med? Haha! 
 
Idag har det annars varit en lugn dag. Jobbat & gjort stallet men inte så mycket mer än så. Jobbat på något lite större inlägg till bloggen och sådär. Sådant som ändå tar längre tid än vad man tror.  
 
Äter nästan pepparkakor och clementiner varje dag nu, hehe. Får allt lite julkänsla!

Kommentera här: