VECKA 46

Mån: Jobb 7.45-13.15.
 
Tis: Tillgänglig för jobb.
 
Ons: Ridning utav Diva, Melker(?) & Pärlan. 
 
Tors: Tillgänglig för jobb.
 
Fre: ---> Göteborg
 
Lör: Hemfärd från Göteborg.
 
Sön: 
 
--------------------------------------
 
Än så länge ett ganska tanigt veckoschema. Inte bestämt när jag ska rida Dolly & Dodo än. Beror på väder & jobb men på fredag/lördag blir det iallafall inte för då ska jag & familjen iväg till Göteborg. Väl där ska vi träffa några vi känner.
 
Eventuellt kommer hovslagaren denna veckan, hoppas! I sådana fall rullar vi snart igång med Palle. Blir kul att visa bilder + filmer på han här igen. Siktar på att kunna vara med på årets sista tävling om några veckor. Jag gör min sista tävling i Mantorp vecka 49. Förhoppningsvis blir det fler än en häst med dit!
 
Det är väl det som väntar denna veckan. Hade viljat visa er några klipp från när jag hoppar med Diva men tyvärr så fick vi ställa in helgens ridpass pga vädret och på onsdag har jag tyvärr ingen med mig som kan filma. Det får bli en annan gång helt enkelt. 
 

Kommentera här: