SKIT

Alltså nej, bara nej. Idag när jag skulle rida Palle så var han halt. Under de åren jag haft honom har han bara varit halt ett fåtal gånger och det har alltid gått över av sig själv på mindre än en vecka. Kan bara hoppas, hoppas & hoppas att det är något liknande. Oavsett så är det en våg av besvikelse...Har såklart avblåst hoppträningen för Jens på onsdag och resten av veckan vet jag helt plötsligt inte alls hur den ser ut. Jag kan bara vänta och se...Vet inte vad jag mer ska skriva, är så trött på detta. Vill både sluta rida och blogga just nu. Eftersom att jag ändå inte tillför någon glädje här idag så blir detta sista inlägget för idag. 
 
Som ni ser roade vi oss med att testa det nya setet. Passade perfekt och det är ju sååå fint! Länge sedan jag kände ett så stor materiell lycka som jag känner just nu, hihi. Men bilderna blev dåliga...
 
"Sit back, enjoy the ride"

Kommentarer:


Elin Carlsson:

Men åh, så tråkigt! 🙁 Hoppas att det inte är något allvarligt och att han blir bra så fort som möjligt 💙

Svar: Tack snälla du, hoppas jag med 😘
Ellen

skriven


Malin Westergren:

Ånej, vad tråkigt med ett sådant bakslag! :( Ska själv in med Musse till klinik på torsdag morgon.. Bara att försöka hålla musten uppe och kämpa på med dina andra hästisar :)

Svar: Ja :( Men idag var han 80% bättre så jag hoppas att det inte går att se något imorgon. Håller tummarna för er!
Ellen

skriven


Kommentera här: