VECKA 42

Godmorgon! Denhär veckan är ganska lugn. Blir förmodligen vikariejobb fyra dagar + städjobb idag. Denhär veckan ska Palle ridas (som vanligt), även Dolly är inplanerad. Merry & jag tävlar i helgen och så får vi se om Dodo åker in på schemat också. Det märks! Jag brukar ju hålla er uppdaterade😊
 
Mån: Jobbar. När jag kommer hem från jobbet ska jag rida Palle. Vi får se om vi håller oss på grusvägen precis hemma vid oss eller om vi stannar på ridbanan. Nu börjar de nämligen att jaga älg i trakterna. Hursomhelst blir det fokus på lösgörande arbete. Palle fick vila i lördags och igår red mamma ut på honom så nu är han redo att ta i lite igen. Kvällen bjuder sedan på städjobb.
 
Tis: Jobbar. Palle + Dolly ska ridas. 
 
Ons: Ledig. Förhoppningsvis hoppträning för Jens med Palle. 
 
Tors: Jobb? Eventuellt valpkurs med Cassie. Beroende på träningen dagen innan & om det blir jobb så får jag se om jag låter Palle vila eller om han rids/motioneras på annat vis. Tänker att jag planerar vad han ska göra i slutet av veckan utefter hur det känns & blir i veckan.
 
Fre: Jobbar. Palle?
 
Lör: Tävling i Vetlanda med Merry! Palle?
 
Sön: Eventuellt hålla i träning. Eventuellt rida Dodo. Palle?
 

Kommentera här: