LET'S DO THIS!

Dags att köra igång denna arbetsdag. Är idrottslärare denna vecka igen. Betyder att jag är ute nästan hela dagarna! Tyvärr har det varit riktigt risigt väder vilket gör det lite tråkigt. Jag hoppas att det blir uppehåll idag☺️


Slutar 15.40 i eftermiddag och som jag nämnde igår ska jag då hämta foder (från St Hippolyt). Palle ska få testa en ny sort, han behöver faktiskt lite extra hjälp att hålla hullet och bygga muskler nu. Så denna gång ska han få testa ett foder med mer energi & protein i än vad han ätit tidigare. I övrigt får han fri tillgång på hö! 

I övrigt så är det kräftskiva med vänner som väntar i kväll men innan dess ska Diva ridas. Vi ska rida igenom programmet till Ungponnychampionatet som äger rum nästa vecka. Dessutom måste jag förbereda inför tävlingen tävlingen imorgon med Palle. Vi åker tidigt! 

Hoppas ni får en toppenfredag, vi hörs!😘

Kommentera här: