VECKA 33:

Mån: Rida Melker, Dodo + Dolly. Ska ta kontakt med hovis och se om jag kan få en tid för skoning, det börjar bli dags igen. 
 
Tis: Rida Noppe + Melker. På eftermiddagen ska jag hänga med Merry & Johanna till "min" equiterapeut för en rutinkoll. Ska bli intressant som vanligt!
 
Ons: På kvällen ska jag faktiskt få åka på hoppträning med Pärlan. Spännande! Blir ett väldigt bra tillfälle för mig att lära känna henne lite till och se hur vi klarar av det. Om det blir någon tävlingsstart på henne iår så blir detta en bra förberedelse. 
 
Tors: Rida Noppe.
 
I bästa fall kanske Palle kan börja motionera i slutet av veckan. Hoppas! I sådana fall så blir det såklart påfyllning med honom i schemat. Ida-Holly får vila denhär veckan också. Blir tredje veckan som hon vilar. Nästa vecka tänkte jag att vi sätter igång igen! Då har hon fått ca 3,5-4 veckors vila. 
 
Fre, lör, sön: Inget särskilt planerat än så länge. Jag & Palle skulle ha tävlat egentligen. Blir nog att passa på att vara med Zacke. Sedan ser det ut att bli full rulle kommande helger. Tävlingar & annat inplanerat. Kul!
 
 
Som vanligt står även städjobb på schemat under veckan. Kanske blir det en sväng till Zacke i Jönköping under veckans gång också. Det får planeras in lite allt eftersom. En stor del av mina veckor måste planeras noga (speciellt när jag jobbar) men en stor del är också att ta det lite som det kommer, vara flexibel och väva in saker efter tillfälle & möjlighet. 

Kommentera här: