FREDAG!

Godmorgon! Jag har ganska mycket planerat denna fredag. Först vikariejobb som sedan avlöses med städjobb. Utöver det så ska jag handla, hämta ut ett paket samt springa förbi skomakaren. Eller jag ska ta reda på när han har öppet, det är bara vissa tider. Behöver laga ett par chaps!
 
Jag kommer nog hem ganska sent men jag får inte komma hem för sent, sedan ska jag agera chafför nämligen. Hästarna får vila idag så att jag får allt gjort men imorgon kör vi på igen. Ser fram emot denhär dagen, har haft så roliga jobbdagar denna veckan! Men självklart underbart med fredag, ser fram emot helgen. Mer tid åt hästar och så blir det ju kalas också, och det är ju alltid så roligt.
 
Blir ju inte så roliga bilder i ridhus med min kamera men här är ytterligare tre bilder från ridpasset med Ida-Holly i tisdags. Längtar tills vi kan ta snyggare ridbilder ute, det får vi göra i vår!

Kommentera här: