VECKA 7

Mån: Jag ska på massage under förmiddagen (yääy). Ca 12.00 ska jag vara hos Maria för att hjälpa henne med ungponnyn Melker. Under eftermiddagen hade jag egentligen tänkt att åka till Zacke men det beror lite på hur han mår. Han har nämligen luggit i influensa ett par dagar...
 
Tis:
 
Ons: Hoppträning för Jens med Palle.
 
Tors: Dressyrträning för Ulla med Palle.
 
Fre: Förhoppningsvis hoppträning med Merry för Jens.
 
Lör: Pay n Ride med Palle - LA:1. På kvällen väntar bowling + mat med ett härligt gäng.
 
Sön: Pay n Jump med Dodo. 
 
Som vanligt planerar jag Palle & Ida-Holly utefter veckan beroende på hur allt blir. Ibland ställs vissa saker in och ibland tillkommer det grejer istället. Väder och hur mamma jobbar har ju även det en viss påverkan. Ifall jag inte åker till Z idag vill jag göra något med både Palle & Ida-Holly men ifall jag åker är risken stor att de båda får vila och då vill jag garanterat hinna med dem båda på tisdag istället. Men nu ska jag inte babbla mer om det, uppdaterar ju er vartefter ändå. Går all in med hästarna denna vecka som ni ser, hehe! Det är sportlov i skolorna så jag passar på att ta lite sportlov jag också!
 
Melker som jag ska hjälpa till med idag. 

Kommentera här: