SOMMARENS PLANER

Tre mobilbilder jag tog innan vi åkte till tävlingen igår. Z var snäll och följde med, det var han som tog bilderna också! På tal om bilder så kommer det ett inlägg om ett par timmar med fler bilder från igår. 
 
Annars tänkte jag viga detta inlägg om att prata lite om sommarens planer. Det finns ganska mycket roligt planerat. Förutom ridning & tävlingar så ska jag och Z på två festivaler. En så nära som i Nässjö och den andra så långt bort som i Gävle. Den i Gävle har jag varit på innan, men det var två år sedan. Jag kunde inte följa med dit förra året för då var jag i USA. Det ska bli kul att få uppleva det igen! 
 
Eksjö Stadsfest är ett annat evenemang som vi alltid går på också, det blir inget undantag iår. Sedan finns det lite små resor/utflykter som vi vill göra. Bland annat Ryds Bilkyrkogård & Gränna. 
 
En annan sak som jag ska på som jag också missade förra året när jag var i USA är Falsterbo. Dit ska jag iår. Längtar! 
 
Har ni några roliga saker planerade för denna sommar? Berätta!

Kommentera här: