VECKA 25:

Tjolahopp! Ny vecka. Förhoppningsvis får Palle en ny sko idag vilket skulle innebära att det blir dressyrträning för honom på torsdag samt dressyrtävling på söndag. Dodo ska ut & lufta sig han med, vi ska på en Pay n Jump på onsdag kväll. Mina hästar + extrahästarna ska ridas, som vanligt. Speciellt för denna veckan är ju också att det är Midsommarafton på fredag, det ska såklart firas med lite kompisar. Nu har ni ett litet hum om vad som händer i veckan. Kommer såklart hålla er uppdaterade som vanligt. 
 
Om vi ser till idag så ska jag gå hem med Palle från betet nu på morgonen. Sedan ska jag åka iväg för att rida Melker och när jag ändå befinner mig där i krokarna så ska jag hälsa på min kompis Julia. När jag kommer hem från henne på eftermiddagen någon gång så ska jag fixa till mig lite och sedan åka till Z i Jkpg. Så det verkar som att det blir en lugn start på denna veckan!
 
Några klipp från när jag hoppade Pärlan i början av maj.

Kommentera här: