GÅRDAGENS TÄVLING - Palle

 
Så, nu tänkte jag berätta lite mer om gårdagens tävling. Säsongsdebut för mig & Palle, startade 110 + 115. Första gången han går både 110 + 115 som enögd. 110 resulterade i en felfri ritt & rosett och 115 i en rivning men annars en lite bättre runda.
 
 
Han var verkligen SÅ laddad igår. Jisses. Jag är väldigt nöjd över att jag inte rycktes med och fattade något dumt beslut i all hast utan jag var lugn och vi hade riktigt roligt! När jag gick banan till 115 så var jag faktiskt lite orolig & nervös men så fort jag kom in på banan och såg banan från Palles rygg kändes det genast bättre & sedan gick det av bara farten! Palle kändes så full av självförtroende och verkade så himla glad över att få tävla.
 
Finns självklart lite saker att jobba på med jag är jättenöjd med gårdagen. Bra känsla & bra resultat. Vi red på rätt antal galoppsprång på alla linjer och det kändes enkelt. 
 
 
Fanns en fotograf på plats igår. Vi får se om vi fastnade på någon bild, i sådana fall kommer jag visa dem här så småningom. Hoppas! La ut ett litet klipp på min instagram om ni vill se några språng från den sista klassen. Bäddar in klippet här, men om ni inte kan se det får ni helt enkelt klicka er in på min instagram & kika där.
 

Kommentarer:


Evelina%20Blomqvist:

Vilken snygg runda! :D

Svar: Tack!
Ellen

skriven


Kommentera här: