JAG & MELKER IDAG:

 
Precis varit och ridit Melker. Han var så duktig! Idag skrittade vi omkring på banan med Maria som ledare i säkert 10 minuter. Gick jättebra. Han ser inte så flashig ut nu men tror att han redan i vår kommer vara superfin. Tycker han bär upp mig ganska bra också, han är mindre än alla andra ponnys jag rider men tycker ändå att det känns bra. 
 
Är just nu på väg hem därifrån, mamma var med idag så hon kör. När jag kommer hem står stallet & Palle på schemat men det får bli i lugn takt. Min krasslighet har gått över till typ jättesjuk...Så prioriterar bara det absolut nödvändigaste. 
 
Öser ner snö här just nu, så vi får nog se lite hur det blir med helgens alla resor med häst. Onödigt att ge sig iväg om det fortsätter såhär. Men enligt vädret ska det bli bättre, vi får hoppas på det! 

Kommentera här: