MIN TORSDAG

Hua, jag känner mig lite halvt utmattad men förutom det är det toppen med mig även om jag längtar sååå till våren nu. Förutom att rida lite på Melker i förmiddags så red Palle & jag ut idag. Dåligt underlag så det var inte så mycket vi kunde göra, vilket passade bra för jag hade inte orkat göra något ansträngande heller. Förhoppningsvis har jag mer ork imorgon, dock får vi se vad underlaget tillåter, såklart.
 
Gjorde stallet i samma veva som jag red Palle och så städade jag lite i mitt rum också, bytte sängkläder, dammsugade och ställde iordning lite. Det jobbigaste på hela dagen typ, haha. Men jag blev stressad av att bara se mitt rum så nu är det bara skönt att det är gjort. Lättare att vila när man inte har något man känner att man verkligen borde göra. 
 
Nu blir det inte många knop resten utav dagen. Ve inte riktigt vad jag ska göra men Zacke kommer hit snart och han kanske har någon ide. Vi får se. Hoppas att ni är lite piggare än jag och att ni har haft en bra torsdag. Vi hörs imorgon igen, kram på er!
 
Sötaste lilla Cassie kollade på när jag städade idag. Hon älskar mitt rum!

Kommentera här: