PODCASTS?

Lyssnar ni på podcasts? Precis som när det gäller filmer så är jag väldigt kräsen när det kommer till podcasts. Men jag har en favorit som jag älskar supermycket, och det är Spöktimmen! Jag brukar dock inte lyssna på deras avsnitt som handlar om övernaturliga saker utan jag brukar lyssna på avsnitt som handlar om mysterier, stalkers, sekter, försvinnanden, kidnappningar, mord, seriemördare & konspirationsteorier.
 
Händer att jag lyssnar på Mordpodden & P3 dokumentär ibland också. Lyssnar ni på poddar? Berätta gärna vilka! Och ni får mer än gärna tipsa om sådant ni tror skulle passa mig. 
 

Kommentarer:


Caroline:

Visst är det kul med poddar! Jag kan rekommendera Ridpodden och Framgångsekipaget som är "hästiga".

Lite mer ohästiga poddar som är otroligt bra:
Spår (denbästa podden jag lyssnat på)
Rättegångspodden
En mörk historia
Alex & Sigges podcast.

/Caroline

Svar: Tack för tipsen! :)
Ellen

skriven


Kommentera här: