THROWBACK THURSDAY - En vanlig dag för 8 år sedan!

Tre bilder från en vanlig dag när jag var 14 år gammal. Denna dag har jag först varit i skolan, när jag kom hem gjorde jag stallet och sedan red jag mina tre ponnys. På första bilden ser ni min Virvla. På bild nummer två är det Björkens Lexie som jag utbildade & tävlade åt Maria och sist men inte minst Lucky Rover som jag fick efter att han räddats från slakt. Vet inte om jag skrivit det tidigare men Johanna som äger Merry hade en stor del i den räddningsaktionen. 
 
Det var många dagar som såg ut såhär, tur att jag har bilder för det är en period i livet jag faktiskt inte minns så mycket utav. Dock minns jag att Lexie var hemsk att rida vid detta laget, haha. Hon var ju supersnäll men markarbetet var svårt på henne i början men bara ett år efter detta såg vi ut som ett nytt ekipage. 
 

Kommentera här: