FRÅN DEN ENA KLÄNNINGEN TILL DEN ANDRA

 
Jag har nästan aldrig fått användning av mina riktigt somriga kläder på jobbet. Men nu används de för fullt och det är ett måste, det har varit SÅ varmt och verkar nästan vara minst lika varmt inne i klassrummen efter denna värmebölja. Och skolgårdar, det blir så sjukt varmt på dem dagar som dessa. Måste vara asfalten som gör det. 
 
Jag har jobbat på samma ställe hela veckan (var även där förra veckan). Imorgon ska jag till ett annat ställe men ska kommer att återvända till posten jag haft denhär veckan några dagar nästa vecka med. Jag har haft det väldigt lyxigt de senaste veckorna, vetat långt i förväg vad jag ska göra & vad jag har för tider. Långt ifrån en självklarhet för en vikarie. 
 
Idag slutar jag 14.30 och som jag nämde igår är det hoppträning idag, klockan 19.00 i kväll så jag behöver inte stressa med att fixa stall, packa & göra iordning samt brodda. Det är vad denna torsdag bjuder på. Hoppas ni får en riktigt bra dag!

Kommentera här: