NU TAR JAG KVÄLLđŸ“ș

Ja nu blir det Netflix & TV för hela slanten. Jobbade till 16, var full av energi efterĂ„t. Haft en dag som gett mycket energi. NĂ€r jag kom hem sĂ„ gav jag mig ut pĂ„ en tur pĂ„ Palle. Den blev vĂ€ldigt chill, riktigt hĂ„rda grusvĂ€gar nu. Imorgon ska vi pĂ„ hopptrĂ€ning 😀 DĂ„ blir det jobba av ordentligt. Även Merry ska hopptrĂ€nas imorgon. Det behöver vi! 
 
 
Denna kollar jag pĂ„ just nu! SĂ„dĂ€r hittills...Ger den nĂ„gra minuter till innan jag ska gĂ„ och duscha och sedan titta pĂ„ Masterchef Australien (enda matprogrammet jag tittar pĂ„) som jag följer. Älskar det programmet fast att jag inte ens gillar matlagning eller typiska "tĂ€vlingsprogram". Men det vilar en sĂ„ positiv anda över programmet som jag gillar. 
 
Hoppas att ni har haft en bra dag. Hörs❀

Kommentarer:


Global Scandinavia Beauties:

Hur mkt Ă€r dina ”extra” hĂ€star igĂ„ng de dagar du inte rider dem? Tanke pĂ„ att de krĂ€vs ju lite för att kunna hopptrĂ€na för trĂ€nare. Är du med i deras veckoschema med och ger synpunkter eller hjĂ€lper till att lĂ€gga upp de pĂ„ ett bra sett?

Svar: De rids av deras Ă€gare de dagar jag inte rider dem, annars hade det aldrig funkat. De Ă€r i full tĂ€vlings & trĂ€ningskondition och sjĂ€lvklart har vi en kommunikation om hur hĂ€sten bör trĂ€nas😊
Ellen

skriven


Kommentera hÀr: