SOMMAREN 2018

Sommaren 2018 är oförglömlig. Inte nog med att den sträckte sig från maj som ju är en vårmånad så höll den i sig alla sommarmånader ut. Och allra mest minnesvärd var den på grund utav värmen. Jag har aldrig någonsin varit med om en sommar som denna. 
 
Nu när sommaren är förbi och vi börjar närma oss slutet på det här året så tänkte jag göra ett inlägg med minnen från sommaren. Först tänkte jag att inte gjort något särskilt men sedan insåg jag att det var en hel del. Jag fick sålla bort en hel del bilder men här kommer ett rejällt gäng ändå, med känslan & äventyren från sommaren 2018:
 
Ett besök till lokala Brantefall i Ydre.
 
 Grilllning, bad, kanot & mygg, haha! 
 
 Vi gick på Noselake Metal Festival!
 
 Ett av flera kalas!
 
 Vi tittade på Ponny-SM.
 
 Underbara Falsterbo. Älskar Falsterbo Horse Show & omgivningarna där nere.
 
 Vi grillade & strosade runt i Jönköpings stadspark.
 
 Ett besök till Stalpet i Aneby och Falks grav blev det också.
 
 Gefle metal festival i Gävle.
 
 Norra kvills nationalpark. 
 
 Aldrig badat så mycket en sommar som jag gjort iår. Det var ju faktiskt varmt i vattnet.
 
 
 Mycket av denna varan blev det också, hehe.
 
 Speedway!
 
Underbara kvällar. 
 
 Ett äventyr i sig. Min Volvo V50 började skena/rusa med mig. Ett minne för livet, haha!
 
 En av några middagar som det blev i Z:as lägenhet i Jönköping!
 
 Tävlade såklart!
 
 Vi testade Pinchos för första gången, lite efter alla andra, haha.
 
 Slappade.
 
 Tabergstoppen.
 
Skogsröjet 2018!
 
 Gränna!
 
 Bellö marknad som är tradition.
 
 Eksjö stadsfest!

Kommentera här: