MIN TISDAG

Hallå! Jag har precis ätit middag. Kom in från stallet ganska nyligen. Nu är klockan strax efter 20.00, tänkte blogga lite och sedan gå & duscha. Dagen började med vikariejobb till 14.45, det efterföljdes sedan utav städjobb. Sedan red jag Palle i skymningen, red ungefär samma ridpass som igår (vilket ni kan läsa lite längre ned i bloggen). Gick jättebra idag också! Ida-Holly longerades över ett litet hinder i mörkret (eller mörkret & mörkret, vi har belysning över ridbanan). Bra dag! 
 
Imorgon är det jobb igen. Sedan ska Ida-Holly & Palle ridas. Roligt nog kommer Jenna förbi och fotar mig & Ida-Holly. Det ska bli jättekul. Jag har ju inte alls många ridbilder på oss ännu. Tänkte vi skulle vara på ett fält. Vi får se om hon sköter sig...
 
Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg om planen framåt med Palle. Har tänkt att ändra fokus lite. Inlägget dyker upp imorgon!
 

Kommentera här: