THERE IS PEACEFUL, THERE IS WILD, I AM BOTH AT THE SAME TIME.

God morgon! Har bestämt att jag ska ta det lugnt idag också för nu är jag nämligen sjuk på riktigt. Inte alls yr imorse men nu har det istället slagit rot i hela kroppen. Jag har inte planerat så mycket idag, jag behöver all energi jag kan få för att orka med denna veckan.
 
Lite synd då detta är min lediga dag och då brukar jag ju klämma in så många hästar som möjligt men istället har jag bara planerat in Ida-Holly & Melker (förmodligen även Diva). Ida-Holly & Melker kräver minst av mig så det passar bra. Självklart behöver de min fulla koncentration och ansträngning men deras pass är ju betydligt kortare än de övriga hästarnas. 
 
Tanken är att åka iväg och rida med Ida-Holly idag. Vi ska förmodligen åka till ett för henne nytt ställe idag. Spännande! Melker & Diva rids hemma hos deras ägare som vanligt.
 
Hoppas ni får en bra dag! Vi hörs lite senare med mer update och hur planerna för denna veckan ser ut.
 

Kommentarer:


Julia:

Åh vilka härliga höstbilder! Krya på dig:)

Svar: Tack! 😊
Ellen

skriven


Kommentera här: