VECKA 42

Mån:  hoppa Palle, longera Ida-Holly, hovis kommer, rida Melker, samt ut och köra Dodo med Jenna. 
 
Tis: Jobbar. Åka till ridhus med Ida-Holly. Städjobb! Om jag hinner ska jag även lämna in mina stövlar.
 
Ons: Jobbar. Rida Dodo + motionera/rida Palle.
 
Tors: Jobbar. Rida Palle.
 
Fre: Jobbar. Rida Palle & Ida-Holly?
 
Lör: Får se lite vad jag hittar på med Palle & Ida-Holly, beror lite på hur det blivit tidigare i veckan.
 
Sön: Hopptävling med Palle i Rappestad. Vi ska starta 105 samt 110cm. Jenna är snäll och hänger med då mamma inte kunde denhär gången. 
 
Tre bilder från igår när jag följde med Jenna & Dodo ut på en körtur. Som ni ser testade jag också! Dodo var superduktig. Även Melker som jag var & red innan jag åkte till Dodo var väldigt duktig. Alla fyra hästar igår skötte sig jättebra. 

Kommentera här: