NY KAVAJ

Dåligt ljus pga skymning, få bilder och jag som precis ridit i värme & damm (mitt ansikte kunde jag ju som tur var klippa bort, haha) resulterade i ganska dåliga bilder som inte alls ger kavajen rättvisa, men jag visar er ändå. Denna kavaj är alltså ny. Märket är CM vilket inte säger mig något särskilt. Den är köpt på Björkas nytt & bytt. Den är inte använd och den kostade mig ynka 100 kronor. Hur bra är inte det? Speciellt när min gamla marinblåa kavaj sjunger på sista versen efter 6 års flitigt användande. Den är ganska trasig under armarna. Kavajer är ju så himla dyrt, gav 3000 för min gamla så jag är verkligen så himla nöjd över att ha denna i garderoben nu utan att ha gått bankrutt😅😀 Jag tror att jag kommer använda den för första gången på måndag när jag & Merry tävlar i Ölmstad! 
 

Kommentarer:


Madde:

Bra att du provar och lägger ut bilder.😂👍

Svar: Jag sköter mig 😉
Ellen

skriven


Kommentera här: