SENASTE INKÖPEN🛒

 
Hej igen!
 
Efter att jag ridit Dodo idag (som gick mycket bra) sĂ„ Ă„kte jag till stan för att göra veckans stĂ€djobb. I samband med det hĂ€mtade jag ut paketet med ludden frĂ„n GranngĂ„rden, ludd som ska sĂ€ttas pĂ„ tyglarna. Palle brukar annars inte fĂ„ skav dĂ€r han Ă€r klippt utan dĂ€r han Ă€r oklippt, fram tills nyligen dĂ„ han fĂ„tt skav frĂ„n tyglarna pĂ„ halsen🙄 LĂ€ngtar tills sommarpĂ€lsen kommer, dĂ„ Ă€r det aldrig problem med skav. 
 
Efter stÀdjobbet Äkte jag vidare (med viss möda & besvÀr dÄ bilen gick sönder) mot Markestad Ridsport. DÀr köpte jag nya ridskor + ett par nya handskar, vÀlbehövligt! Skorna var pÄ halva priset och handskarna 30% rea. Mycket lÀgligt för min del. 
 
NÀr jag kom hem fick vi ha ett litet familjemöte eftersom att en utav bilarna Àr ute ur spelet. Vi fick ihop det som tur var sÄ jag behöver inte avboka dressytrÀningen eller terrÀngtrÀningen. Kan dock inte Äka till Jönköping pÄ fredag kvÀll om inte bilen Àr klar... Beroende pÄ vad som Àr fel sÄ kan bilen blir klar innan helgen, eller sÄ tar det lÀngre tid. SÄ typiskt! 
 
Hursomhelst, i vÀrsta fall fÄr jag ta tÄget till Jönköping pÄ lördag förmiddag. Jag vill vÀldigt gÀrna dit, jag & Zacke har inte kunnat ses pÄ ett bra tag nu och dessutom sÄ har vi ett bord bokat pÄ Pinchos under lördagen och det tÀnker jag INTE missa, haha. 
 
Hoppas att allt Àr bra med er, vi hörs imorgon igen! 

Kommentera hÀr: