NÅGRA SAKER ATT SE FRAM EMOT😀

Kikade lite i almanackan och blev påmind om att det just nu finns mycket roligt planerat de närmsta veckorna! Här är lite av det som händer: 
 
🌺För det första så har jag en ny hjälm påväg hem till mig. Eller den är begagnad. Visar er när den när den kommit & jag har kommit hem (om jag inte får tag på den tidigare)!
 
🌺En annan rolig grej är att Göteborgs Horse Show närmar sig. Hela tre dagar kommer att spenderas där. Spelar ingen roll hur många gånger jag varit där, tröttnar aldrig. Har börjat skriva en shoppinglista också, den får ni se när det närmar sig. 
 
🌺Jag fyller år! Lite segt att bli äldre men man måste ju ändå älska uppmärksamheten man får på sin födelsedag😂
 
🌺Tävlingar. Och det jag framförallt är förväntansfull inför är Ida-Hollys debut. Kanske kanske blir det redan i mitten utav april. Vi får se! 
 

Kommentera här: