MÅNDAG

Gokväll! Jag har precis kommit hem från ett gruppträningspass på gymmet. Les Mills Bodyattack blev det idag. Mitt gymkort där jag styrketränar med Z har gått ut så nu kommer det att bli mer gruppträningspass eller hemmaträning. Om ryggen tillåter. Den har passat på att bli sämre igen. Tänker köpa ett nytt gymkort senare denna månad, jag & Z tänkte nämligen prova på ett nytt gym då. Spännade! 
 
Det blir alltid lite tight när man ska iväg på ett träningspass. Men jag hann precis göra stallet, klippa Ida och sedan rida ett lätt ridpass på henne. Allt detta på 90 minuter. Lätt backträning stod på schemat idag. Jag hade inga "krav" (hatar det ordet, haha) på henne, utan bettlöst & långa tyglar. Hon var väldigt harmonisk och trevlig! 25 minuter var vi borta bara, men det kändes helt lagom idag. 
 
Ingen tävling denna vecka, men händer lite andra roliga & spännande saker. Mer om det imorgon!
 

Kommentera här: