FULLSPÄCKAD HELG

Go kväll allihopa! Det har verkligen varit fullt upp i helgen. I fredags åt jag & Z födelsedagsmiddag då han fyllde år i torsdags. Väldigt mysigt! 
 
I lördags/igår longerade jag Palle över små hinder för att sedan åka på tävling med Merry. Scrolla ner ett hack så finns det bilder + text om tävlingen. När vi kom hem från tävlingen så fick vi besök från Z:as farmor med sällskap som sov över här tills idag. Vi har ätit god mat flera gånger om, pratat och gått en långpromenad. Vi hittade en hel del svamp!
 
 
Efter att de åkte nu i eftermiddag så longerade jag Lillan + hängde lite igen. Gick bra. Börjat veva med mitt högra ben. Lade till och med över det på andra sidan av hennes kropp, satte mig dock aldrig. Vi sparar lite mer på det. Så nääääästan första uppsittningen idag. 
 
Passade sedan på att köra ett snabbt pass i garaget. Fokus ben. Mycket raka marklyft och utfallssteg idag. Kändes bra! Nu ska jag titta på Världscupshoppningen från Oslo och ladda upp inför kommande vecka där jag har mycket planerat! 

Kommentarer:


PatrickElove:

click here for info [url=http://free-games-download.falcoware.com/]free games download[/url]

skriven


Kommentera här: